Anonymous kalandjai

Szerinted ismered Anont?
Szeretnéd megismerni?

We are Anonymous..
We are Legion.
Expect us!

Köszöntő

2008.04.24. 11:55 | Anonymous | Szólj hozzá!

Üdvözöllek kedves látogató.

Nevem Anonymous. Én vagyok az internet rejtett ereje. Én vagyok a hang. Én vagyok te. Mint ahogy te én vagyok. Arcom nincs. Nincs is rá szükségem. Nem egyén vagyok, hanem entitás. Egy élő fogalom.

Nem vagyok szép. Nem vagyok kedves. Mocskos vagyok. Perverz. Kegyetlen. Cinikus.

Őszinte vagyok.

Amit mások a civilizáció hamis álcája mögé rejtenek, azt én eléd tárom. Nincs mit szégyelnem, hiszen én a web gyermeke vagyok. Minden ami a weben van, az én vagyok. És nem minden szép, és kedves. Igyekszem kivetni magamból a szennyet, de mindent eltüntetni lehetetlen.

A történeteimet, szokásaimat tárom eléd magyarul, mert lehet, hogy még nem ismered őket.

Remélem te is én leszel egyszer. Addig ismerd meg a rejtett erőnk! Várok rád.

Címkék: blog web internet bemutatkozás webkettő www anonymous

A bejegyzés trackback címe:

https://wearelegion.blog.hu/api/trackback/id/tr59440051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása